איזה שולחן מזכירה כדאי לבחור למשרד?

המזכיר או המזכירה שלכם הם האדם בעסק שדרכו עוברת כל התקשורת בתוך המשרד והתקשורת בין המשרד למשרדים ועסקים אחרים. הרבה ניירת עוברת דרכם וחשוב שיהיה להם שולחן מזכירה גדול ומרווח. מומלץ לרכוש בנוסף גם ארון מגירות או ארון מדפים כפתרון אחסון יעיל לקידום הסדר הכללי וייעול העבודה השוטפת. ככל שיהיה להם יותר קל ויותר נוח לעבוד, כך העבודה שהם יבצעו תהיה טובה יותר וזריזה יותר, וזה ישפיע בתורו על תפקוד המשרד כולו.

שולחנות מזכירה וכיסאות מזכירה

חברת "שיווק עולמי" הנה בעלת קטלוג מוצרים עשיר, לרבות שולחנות מזכירה וכיסאות מזכירה במחירים שונים ובגודל שונה. יש לנו שולחנות עם שלוחה ובלי שלוחה, שולחנות גדולים יותר וגדולים פחות, שולחנות עם יחידת מגירות קבועה, כיסא מזכירה המשלב ריפוד במושב ובד רשת בגב, שולחן מצופה דמוי פורניר – ועוד.

זכרו שעל השולחן יש למקם טלפון או מרכזיית טלפונים, מחשב, לא מעט ניירת, חוזים, מסמכים, פריטים וחפצים אחרים. היקף העבודה במשרד ישפיע על השולחן הנבחר מבחינת הפונקציות שלו, כמות האחסון שהוא מאפשר על שטח הפנים שלו וביחידת המגירות שלו, אם ישנה אחת. אם למזכיר או למזכירה יש גישה לחומרים סודיים, חשוב שיהיה להם ארון מדפים, ארון מגירות, שולחן עם יחידת מגירות או ארון דלתות שיהיה ניתן לנעול.

רכישה מרוכזת של ריהוט משרדי

אם אתם בדיוק מצויים כעת בשלב שבו אתם נערכים לקראת רכישה גדולה של ריהוט, כדאי לדבר איתנו על מנת שתרכשו את הריהוט המתאים לצרכים המסוימים שלכם, למגבלות הטכניות המשרד במידה וקיימות כאלו ובמחיר משתלם ואטרקטיבי.

בין הלקוחות של החברה שלנו נמנים בעלי עסקים רבים בארץ, חברות גדולות, משרדים רבים מכל הסוגים, מעצבים ואדריכלים וכמו כן גם לקוחות בקנה מידה ארצי כגון משרד הביטחון, קבוצת "יניר מערכות", חברת "אזורים" – ועוד. אנחנו דואגים כל העת לשמור על שביעות הרצון של הלקוחות שלנו, על מנת שיחזרו לעבוד איתנו בכל פעם שמתעורר אצלם צורך.

ניתן ללמוד אודות חברת "שיווק עולמי – שיווק, מסחר, פרויקטים" בקישור הבא וליצור איתנו קשר בטלפון 052-3886479. אנחנו נמצאים כאן לכל בקשה, התייעצות, בירור ורכישה של ריהוט איכותי בהתאמה אישית.